Po pridaní vybranej položky do košíka vyberte dopravcu alebo osobný odber a spôsob platby. Ak máte zľavový kupón na náš sortiment, vyplňte ho v ďalšom kroku - do políčka Mám zľavový kód.
Ak ste si vybrali platbu kartou, budete presmerovaní na zabezpečenú platobnú bránu, kde zadáte potrebné identifikačné údaje. Môžete platiť kartou Visa/Mastercard alebo online platobným príkazom z vašej banky. Ak bude vaša platba úspešná, budete o tom okamžite informovaní. Po vykonaní platby budete presmerovaní späť do nášho e-shopu, kde vám potvrdíme, že všetko prebehlo v poriadku.
Následne vám pošleme e-mail, v ktorom vás budeme informovať o prijatí vašej objednávky. Po odoslaní tovaru vás dopravca bude informovať o termíne a ďalších podmienkach doručenia.
Ak ste si vybrali platbu bankovým prevodom, na e-mail, ktorý ste zadali pri objednávke vám bude zaslaná faktúra. Po jej zaplatení vám bude následné tovar odoslaný.
Veríme, že tovar dorazí v poriadku a nepoškodený a vy si ho budete môcť naplno užiť a byť s ním spokojní. V prípade, že s dodaným tovarom nie je niečo v poriadku, vstúpte do sekcie "Reklamácie vadného tovaru". Tu nájdete krátky kontaktný formulár, prostredníctvom ktorého nás môžete informovať o tom, že niečo nie je v poriadku. Čo najskôr vás budeme informovať o najjednoduchšom spôsobe riešenia situácie k vašej plnej spokojnosti. Všetky ostatné potrebné informácie nájdete v "Postup pri podávaní sťažností".