S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
  •   +421 917 381 991
  •   case@citylight.sk

Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

I. Základné ustanovenia

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:

Firma: CITY LIGHT SLOVAKIA s.r.o.

IČO: 44514557

DIČ: 2820002284

so sídlom: Suchý Jarok 18, 066 01 Humenné

zapísanej v: OrOS Prešov, oddiel sro, č.v. 21084/P

kontaktné údaje: CITY LIGHT SLOVAKIA s.r.o.

email: citylight@citylight.sk

telefón: 0918 482 451

www.citylight.sk

(ďalej len „predávajúci“)

2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetovej adrese www.avlshop.sk (ďalej je „internetový obchod“).

3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

II. Informácie o tovare a cenách

1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.

2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohoto tovaru.

3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácia o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v internetovom obchode platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:

  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.

4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.

5. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámení o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho. / Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.

6. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.

7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.

8. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

IV. Zákaznícky účet

1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.

2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.

4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.

5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.

6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

V. Platobné podmienky a dodanie tovaru

1.Všetky ceny Produktov sú zmluvné, aktuálne a platné. Ceny sú uvedené v eurách a sú konečné, tj. vrátane DPH v platnej výške, prípadne všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí Zákazník pre získanie Produktu zaplatiť, to sa netýka prípadných poplatkov za dopravné, dobierkové a nákladov na komunikáciu prostredníctvom
prostriedkov na diaľku.

2.Akčné ceny platia do vypredania zásob akčného Produktu alebo po dobu určenú Predajcom.

3.V prípade konania zľavovej akcie organizovanej Predajcom v Obchode sa zľavy nekumulujú, ak nestanovia obchodné podmienky zľavovej akcie inak.

4.Zákazník si môže zvoliť nasledujúce spôsoby úhrady za objednané Produkty:
a. Platba vopred; platby sa realizujú prostredníctvom systémov elektronických platieb, tj.bankovým prevodom,
b. Platba v hotovosti v okamihu prevzatia Produktu v prípade dodania Produktu prostredníctvom prepravcu (Objednávka na dobierku)
c. platba na faktúru so splatnosťou (len pre kupujúceho-podnikateľa po vzájomnej dohode)

5.V prípade, že Zákazník zvolí spôsob platby vopred, bude Objednávka realizovaná po tom, ako bude Predajcovi fakturovaná suma pripísaná na účet. Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru na kupujúceho. Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

6.Dodanie Produktu je obmedzené na území Slovenskej republiky a dodáva sa na adresu uvedenú Zákazníkom v Objednávke, v prípade dodania tovaru mimo územia Slovenskej republiky, budú prepravné náklady stanovené osobitne a kupujúci o tom bude bezodkladne informovaný.

7.Predajca realizuje dodanie objednaných Produktov prostredníctvom verejného prepravcu, prípadne osobným odberom zákazníkom

8.Dodacia lehota je uvedená priamo při produkte v internetovom obchode počnúc dňom odoslania potvrdenia Zákazníkovi o realizácii Objednávky. Vo výnimočných prípadoch sa doba realizácie Objednávky môže predĺžiť.

9.Zákazník, ktorý dostane zásielku s objednaným Produktom prostredníctvom prepravcu, je povinný overiť stav zásielky. Ak bude zistené zničenie alebo neoprávnená manipulácia so zásielkou, odporúča Predajca spísať škodový protokol za prítomnosti prepravcu a písomne alebo telefonicky informovať o tejto skutočnosti Predajcu.

10.V prípade, že Zákazník nebude zastihnutý na uvedenej adrese pre doručenie Produktu, prepravca sa pokúsi dodať zásielku s objednaným Produktom ešte dvakrát.

VI. Právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy

1.Spotrebiteľ má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

2.Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy plynie odo dňa:
a. prevzatia Produktu,
b. v prípade, že je jej predmetom niekoľko druhov Produktov alebo dodanie niekoľkých častí, odo dňa prevzatia poslednej dodávky Produktu, alebo
c. v ktorom tretia osoba určená Spotrebiteľom a iná ako prepravca prevzala Produkt.

3.Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy písomným vyhlásením adresovaným Predajcovi na korešpondenčnú adresu:

CITY LIGHT SLOVAKIA s.r.o.
Suchý jarok 18
066 01 Humenné

(s doporučenou poznámkou „Odstúpenie od zmluvy“).
V prípade odstúpenia Spotrebiteľa, potvrdí Predajca Zákazníkovi bez zbytočného odkladu v písomnej podobe prijatie takéhoto odstúpenia od zmluvy.

4.Pre zachovanie lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy je potrebné, aby Spotrebiteľ odoslal písomné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku tohto článku najneskôr v deň uplynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

5.V prípade odstúpenia od zmluvy vo vyššie popísanom postupe, zaniká Kúpna zmluva od svojho počiatku.

6.Predajca vráti všetky platby prijaté od Spotrebiteľa, a to bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď Predajca prevezme spätne nepoškodený Produkt.

7.Predajca vráti obdržanú platbu za Produkt rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri úhrade Produktu, v prípade, že Spotrebiteľ nevyjadrí súhlas s iným riešením. Spotrebiteľ môže uviesť číslo bankového účtu, na ktoré Predajca vráti finančné prostriedky. Spotrebiteľ nenesie žiadne ďalšie náklady v súvislosti s týmto vrátením platby. Ak odstúpi Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy, Predajca nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky Spotrebiteľovi skôr, než mu Spotrebiteľ Produkt odovzdá osobne, alebo prostredníctvom prepravcu.

8.Spotrebiteľ zašle Predajcovia bez zbytočného odkladu od odstúpenia od zmluvy Produkt, ktorý od neho dostal, pričom Produkt nesmie byť zničený či opotrebovaný. Spotrebiteľ odošle vrátený Produkt na adresu:

CITY LIGHT SLOVAKIA s.r.o.
Suchý jarok 18
066 01 Humenné

(s doporučenou poznámkou „Odstúpenie od zmluvy“).

9.Spotrebiteľ hradí priame náklady na vrátenie Produktu v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy (náklady na odoslanie Produktu Predajcovi) aj v prípade, keď tento Produkt nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou. Predajca si vyhradzuje právo neprevziať zásielku odoslanú na dobierku.

10.Spotrebiteľ berie zodpovednosť za zníženie hodnoty Produktu, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto Produktom inak, než je určené s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.

11.Spotrebiteľ berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho. V prípade odstúpenia od darovacej zmluvy nezaniká kúpna zmluva a zmluvy sú posudzované z tohto hľadiska samostatne

12.Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorý je podnikateľ
V prípade, že kupujúci je podnikateľ, právo na vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu nemá. Kupujúcemu môže byť ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

VII. Reklamácia produktov

1.V prípade reklamácie postupuje Predajca podľa nasledujúcich ustanovení tohoto článku a v rozsahu a v súlade s platnými právnymi predpismi SR

2.Ak nie je Produkt pri prevzatí Zákazníkom v zhode s Kúpnou zmluvou alebo ak sa vyskytne na Produkte vada,môže Zákazník uplatniť u Predajcu svoje právo zo zodpovednosti za vady Produktu. Za vadu nemožno považovať zmenu vlastnosti Produktu, ktorá vznikla v čase 24 mesiacov od prevzatia Produktu v dôsledku opotrebenia či nesprávneho používania, popr. nesprávneho zásahu. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 7 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, Reklamácia vrátane odstránenia vady , výmeny Produktu, či jeho častí, musí byť vybavená:
a.bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa jej uplatnenia,
b.prípadne v dlhšej lehote, pokiaľ sa na tom dohodnú Predajca so Zákazníkom.

3.Zákazník je povinný preukázať, že jeho nárok na vybavenie reklamácie je oprávnený. To znamená, že okrem dokladovania (foto) a popisu vád doloží aj cenu Produktu a dobu zakúpenia Produktu predajným dokladom popr. iným vierohodným spôsobom.

4.Lehota na uplatnenie práva z vád je 24 mesiacov odo dňa prevzatia Produktu. Reklamáciu by mal Zákazník uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď po zistení vady, aby mohla byť reklamácia správne posúdená a vybavená. Záručnú dobu nemožno zamieňať s dobou obvyklej životnosti Produktu, tj. s dobou, počas ktorej pri správnom užívaní a ošetrovaní môže Produkt vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite užívania vydržať.

5.V prípade, že Produkt pri jeho prevzatí Zákazníkom nie je v zhode s Kúpnou zmluvou, má Zákazník právo na to, aby Predajca bezplatne uviedol Produkt do stavu, ktorý Kúpnej zmluve zodpovedá, a to podľa požiadavky Zákazníka buď výmenou Produktu, alebo ak je výmena Produktu vzhľadom k povahe vytýkanej vady neprimeraným riešením, jej opravou alebo výmenou chybnej súčasti Produktu. Ak takýto postup nie je možný, alebo ak je riadne užívanie Produktu ohrozené v dôsledku viacerých vyskytnutých vád alebo ich opakovaného výskytu, môže Zákazník od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Ak Zákazník neodstúpi od Kúpnej zmluvy alebo neuplatní právo na výmenu Produktu bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na jeho opravu, môže požadovať primeranú zľavu. Zákazník má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že Predajca nedojedná nápravu v primeranom čase. To neplatí v prípade, ak Zákazník pred prevzatím Produktu o rozpore s Kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s Kúpnou zmluvou sám spôsobil.

6.Predajca je povinný vydať Zákazníkovi písomné potvrdenie o tom, kedy Zákazník reklamáciu uplatnil, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie Zákazník požaduje. Ďalej je Predajca povinný vydať Zákazníkovi písomné potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Zákazník je na uplatnenie reklamácie povinný poslať reklamačný list viď Reklamácie vadného tovaru, ktorý zašle na adresu uvedenú v ods. 3 tohto článku, prípadne e-mailom na citylight@citylight.sk

7.Za odstrániteľné chyby sa považujú také chyby, ktorých odstránením v primeranej dobe neutrpí vzhľad, funkcia a kvalita Produktu, a oprava môže byť vykonaná riadne v stanovenej lehote. Posúdenie charakteru vady prislúcha Predajcovi.

8.Za neodstrániteľné vady sa považujú také chyby, ktorých výskyt je možné považovať za podstatné porušenie Kúpnej zmluvy zo strany Predajcu, a ktoré nie je možné v stanovenej lehote bezo zbytku odstrániť a ktoré bránia tomu, aby Produkt mohol byť riadne používaný.

9.Na postup podľa tohoto článku sa pri reklamácii môžu odvolávať iba Spotrebitelia.

VIII. Podmienky poskytovania služieb elektronickou cestou

1.Využitie služieb Obchodu je možné použitím technického vybavenia, ktoré splňa následujúce minimálne požiadavky:
a.prehliadač Internet Explorer vo verzii 8.0 alebo 7.0 a novší so zapnutým obsluhovaním ActiveX, JavaScript, cookies, alebo
b.prehliadač Mozilla Firefox vo verzii 3.0 alebo novší so zapnutým obsluhovaním appletov Java, JavaScript a cookies, alebo
c.prehliadač Google Chrome vo verzii 21.0 alebo novší so zapnutým obsluhovaním appletov Java, JavaScript a cookies,

2.Na zaistenie bezpečnosti Zákazníkov v súvislosti so službami poskytovanými v rámci Obchodu, prijíma Predajca technické a organizačné opatrenia podľa prípadného stupňa ohrozenia bezpečnosti poskytovaných služieb, obzvlášť tie opatrenia, ktoré slúžia na znemožnenie získania a zmenu osobných údajov neoprávnenými osobami.

3.Zákazník, ktorý využívá služby Obchodu, sa zaväzuje najmä:
a.dodržiavať právne predpisy a nepridávať akýkoľvek obsah, ktorým by boli porušené právne predpisy, resp. porušené práva tretích osôb. Ďalej nesmie pridávať obsah, ktorý by bol svojou povahou rasistický, diskriminačný, urážlivý, či obsah so sexuálnym charakterom. Užívateľ ďalej nesmie na internetové stránky Obchodu pridávať komerčné oznámenia, ani komerčné odkazy na priamu či nepriamu konkurenciu Predajcu, tj. subjekty akokoľvek poskytujúce služby organizovania odborných akcií alebo služby s takýmto organizovaním súvisiace,
b.využívať Obchod spôsobom, ktorý nebude narušovať jeho fungovanie, predovšetkým použitím vhodného softvéru alebo zariadenia,
c.vyhýbať sa činnostiam ako: rozosielanie alebo umiestňovanie v rámci Obchodu neobjednanej obchodnej informácie (spam),
d.využívať služby Obchodu spôsobom, ktorý nebude záťažou pre iných Zákazníkov a pre Predajcu,
e. využívať služby Obchodu spôsobom zhodným s právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky a ustanoveniami týchto Obchodných podmienok.

4.Predajca prijme opatrenia, ktoré budú zabezpečovať plnú funkčnosť Obchodu. Zákazník je povinný informovať Predajcu o všetkých chybách vo funkčnosti Obchodu.

5.Všetky reklamácie, ktoré sa týkajú prevádzky Obchodu, môže Zákazník nahlásiť písomne na korešpondenčnú alebo emailovú adresu uvedenú v týchto Obchodných podmienkach. Pri reklamácii je Zákazník povinný uviesť meno a priezvisko, korešpondenčnú či emailovú adresu, a tiež druh a dátum chyby vo fungovaní Obchodu.

6.Predajca preverí všetky reklamácie podľa tohto článku v lehote do 14 dní od ich obdržania a bude informovať Zákazníka o ich vybavení na adresu Zákazníka uvedenú v reklamácii.

IX. Platforma RSO a alternatívne riešenie sporov

1.Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na adresu: citylight@citylight.sk). Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so spoločnosťou CITY LIGHT SLOVAKIA s.r.o. je Slovenská obchodná inšpekcia a oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky; spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

2.Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

X. Záverečné ustanovenia

1.Predajca si vyhradzuje právo zavádzať a odvolávať ponuky alebo zľavové akcie a pozmeňovať ceny Produktov v Obchode, bez toho, aby boli dotknuté Zákazníkom nadobudnuté práva, vrátane podmienok Kúpnych zmlúv uzatvorených pred vykonanými zmenami.

2.Pre prípady, ktoré tieto Obchodné podmienky neupravujú, platia všeobecne záväzné platné právne predpisy, najmä ustanovenia Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

3.Tieto Obchodné podmienky nevylučujú a neobmedzujú žiadne práva Zákazníka, na ktoré má nárok na základe platných právnych predpisov. Ak budú ustanovenia týchto Obchodných podmienok v rozpore s platnými právnymi predpismi, zaisťujúcimi práva Zákazníkov, majú prednosť tieto právne predpisy.

4.Predajca si vyhradzuje možnosť pozmeniť zo závažných dôvodov tieto Obchodné podmienky. K závažným dôvodom patria najmä zmeny všeobecne záväzných platných právnych predpisov, organizačné zmeny na strane Predajcu, rozšírenie služieb poskytovaných Predajcom, nemožnosť pokračovať v poskytovaní služieb Predajcom za doterajších podmienok. Predajca bude informovať Zákazníka o novom obsahu Obchodných podmienok elektronicky (na emailovú adresu uvedenú na Účte Zákazníka alebo počas potvrdenia prijatia Objednávky na emailovú adresu), najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti nových Obchodných podmienok. Ak nebude Zákazník súhlasiť s obsahom nových Obchodných podmienok, má právo v ľubovoľnom okamihu zrušiť svoj Účet prehlásením o odstránení Účtu Zákazníka. Objednávky vykonané Zákazníkom pred dňom nadobudnutia platnosti nových Obchodných podmienok budú realizované na základe doterajších Obchodných podmienok, prijatých Zákazníkom ku dňu vykonania Objednávky.

5.Tieto Obchodné podmienky sú platné a účinné od 22.04.2025


Orgán dozoru
Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia, konkrétne pracovisko Inšpektorát SOI Obrancov mieru 4675/6, 080 01 Prešov, Odbor výkonu dozoru, tel. č. 051/772 15 97

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OGRlMTE4Z